tag:blogger.com,1999:blog-6403297842433807073.post4779396068536679106..comments2023-09-08T12:05:07.342+02:00Comments on RED FERROVIARIA DE BARCELONA: Pasado y presente: NAVASel banderohttp://www.blogger.com/profile/04607728100429743193noreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-6403297842433807073.post-8771732795162582982009-11-25T13:54:18.239+01:002009-11-25T13:54:18.239+01:00Certament, no entenc com a Sagrera van eliminar la...Certament, no entenc com a Sagrera van eliminar la sol·lució, ja que quan hi hagi correspondència amb les línies 4, 9 i Rodalies, serà molt més caótic! <br /><br />Molt bona idea lo de comparar fotos antigues i noves, felicitats!metringhttp://transport.catnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6403297842433807073.post-39556674907891746492009-10-28T13:37:24.905+01:002009-10-28T13:37:24.905+01:00Si no recordo malament, aquest típus d'estacio...Si no recordo malament, aquest típus d'estacions eren anomenades<br />``solucio barcelona´´ pel simple fet de que per una banda es sortia del metro i per l'altre s'entrava, típus Plaça Catalunya FGC o Muntaner, salutacions.ferrotrenshttp://www.ferrotrens.blogspot.com/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6403297842433807073.post-13174261153031960672009-10-26T21:52:20.632+01:002009-10-26T21:52:20.632+01:00Estoy de acuerdo con acolostico: mucho mejor las e...Estoy de acuerdo con acolostico: mucho mejor las estaciones con andén central.<br />La verdad es que mejor la foto de 1953, parece mentira,no? <br />Y lo de la idea que en el andén central se baja y los laterales se sube no está mal,no? se evitarian los empujones típicos del que quiere entrar sin respetar al que tiene que salir.Nicanoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6403297842433807073.post-32783647736919489432009-10-26T21:26:57.114+01:002009-10-26T21:26:57.114+01:00Realmente le hace falta un lavadito de cara. Es un...Realmente le hace falta un lavadito de cara. Es una de esas estaciones "grises" donde se han ido apelotonando las cosas sistemáticamente. <br /><br />Tengo la sensación de que muchas veces los que "hacen" las estaciones no viajan en metro.Pepi Toriahttps://www.blogger.com/profile/01491978874455134020noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6403297842433807073.post-72052692098516024162009-10-26T17:04:01.211+01:002009-10-26T17:04:01.211+01:00El problema es general a la majoria de les estacio...El problema es general a la majoria de les estacions de la xarxa. A més, com es pot observar a les fotografíes, encara que ara el nombre de fluorescents es superior, la sensació de "tenebrositat" es molt superior; la primera foto és molt més lluminosa que la segona, on ha estat fins i tot necessari l'ús del flash. Els "jamoneros" que és com s'anomenen aquests elements d'on peneja la senyalització i el cablejat de l'estació, resten lluminositat i són una font de porqueria important ja que son de díficil neteja. Trobo que actualement hi han sistemes que permetrian ocultar aquests elements sense haver de penjar-los per sobre dels nostres caps, una cosa semblant al que es va fer a l'estació de Collblanc. Un altre cosa que ajudaria seria acabar amb la dèria que ha entrat ara de pintar tots els sostres de negre, cosa que converteix les estacions en coves. Aquí també val l'exemple de collblanc, on s'ha passat d'un sostre blau cel a un negre "filtració". I com aquesta, moltes.El Llopnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6403297842433807073.post-27083943512046451282009-10-26T09:06:26.226+01:002009-10-26T09:06:26.226+01:00Y no debe ser la única parcheada. Pero el parche e...Y no debe ser la única parcheada. Pero el parche es tan nuestro, tan de chapuza nacional, un signo identificativo...<br /><br />Y que agradables las estaciones anchas con triple andén.acolosticonoreply@blogger.com