tag:blogger.com,1999:blog-6403297842433807073.post5607584549910765027..comments2023-09-08T12:05:07.342+02:00Comments on RED FERROVIARIA DE BARCELONA: La estación fantasma de CORREOS (1)el banderohttp://www.blogger.com/profile/04607728100429743193noreply@blogger.comBlogger17125tag:blogger.com,1999:blog-6403297842433807073.post-78047835879653523892010-06-28T13:39:02.434+02:002010-06-28T13:39:02.434+02:00Sens dubte sensacional, magnífic...
Sóc en Felip, ...Sens dubte sensacional, magnífic...<br />Sóc en Felip, el del fòrum del metro ;)Felipnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6403297842433807073.post-689807047047966392010-06-21T07:03:44.154+02:002010-06-21T07:03:44.154+02:00t'ha quedat perfecte!!!. Gràcies a tú per aque...t'ha quedat perfecte!!!. Gràcies a tú per aquesta bona feina.El Llopnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6403297842433807073.post-4364685646275049782010-06-20T19:38:37.660+02:002010-06-20T19:38:37.660+02:00@rodericus
No me des las gracias, es un placer.
@...@rodericus<br />No me des las gracias, es un placer.<br /><br />@Llop<br />Ja he modificat la imatge. MOLTES GRÀCIES!el banderohttps://www.blogger.com/profile/04607728100429743193noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6403297842433807073.post-38333506938881029572010-06-16T17:13:16.430+02:002010-06-16T17:13:16.430+02:00Gracias por devolverme un trocito de mi infancia. ...Gracias por devolverme un trocito de mi infancia. Aún recuerdo habér pisado esa estación acompañando a mi madre a correos.<br /><br />Saludos.Rodericushttps://www.blogger.com/profile/13532320605360148364noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6403297842433807073.post-18267189583585622272010-06-13T10:57:10.070+02:002010-06-13T10:57:10.070+02:00@Llop
Amb aquesta informació no tinc excusa per mo...@Llop<br />Amb aquesta informació no tinc excusa per modificar la imatge. A veure si trobo una estona per dibuixar el 300R i posar-ho a la imatge.<br /><br />@Dani,<br />De l’accés en parlarem al pròxim post. Respecte la possibilitat d’accedir ho veig molt complicat.<br /><br />@Marc,<br />La veritat és que no ho se del cert si les portes coincidien, em costa de creure que amb els enclavaments d’aquella època aconseguissin aquesta precisió,però no ho sé.<br /><br />@Met,<br />Al pròxim post podràs comprovar si els records que tens són molt distorsionats o no.<br /><br />@Tots,<br />MOLTES GRÀCIES PER LLEGIR I COMENTAR AQUEST BLOG. ÉS MOLT MOTIVANT!el banderohttps://www.blogger.com/profile/04607728100429743193noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6403297842433807073.post-58048672318385851982010-06-10T06:32:30.789+02:002010-06-10T06:32:30.789+02:00Jo recordo encara la balaustrada de pedra de la bo...Jo recordo encara la balaustrada de pedra de la boca d'accés a l'estació que amb la reforma de la plaça de davant de correus va desaparèixer. Ara només queda la reixa de ventilació que comenta en Dani.Methttps://www.blogger.com/profile/11988904273227143404noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6403297842433807073.post-73374185733708753952010-06-09T19:19:10.712+02:002010-06-09T19:19:10.712+02:00en aquesta adreça http://www.transport.cat/wiki/im...en aquesta adreça http://www.transport.cat/wiki/images/6/67/300R.jpg trobaràs l'alçat i planta dels cotxes 300R, primers en circular per la xarxa del GMB.El Llopnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6403297842433807073.post-57196925307469389992010-06-09T12:29:32.496+02:002010-06-09T12:29:32.496+02:00Un tema molt interessant i, com sempre, un diseny ...Un tema molt interessant i, com sempre, un diseny gràfic molt acurat i ben aconseguit. Curiosa utilització d'un túnel com a andana, suposo que les obertures entre les dues galeries debien coincidir amb les portes dels trens, ja que el troç d'andana que hi ha davant dels pilars és molt reduit.Marchttps://www.blogger.com/profile/04606521509775027146noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6403297842433807073.post-32164722256398272712010-06-09T10:11:01.412+02:002010-06-09T10:11:01.412+02:00Bandero, en alguna fotogrqafia he vist una porta o...Bandero, en alguna fotogrqafia he vist una porta oberta de la que sortia llum. Tinc entes que una de les antigues escales d'accés es pot trobar ara com a reixa de ventilació davant de l'edifici de correus.<br /><br />De fet si mires encara es veuen les escales. Creus que demanant algún permís es podria entrar?<br />Jo com a mínim vaig veure imatges gravades allà dins no fa gaire d'un documental de BTV.<br /><br />Felicitats per la feina!Danihttps://www.blogger.com/profile/17900337140618458051noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6403297842433807073.post-37265033091065153242010-06-09T08:30:14.975+02:002010-06-09T08:30:14.975+02:00Bandero, a la Wiki del transport català trobaràs l...Bandero, a la Wiki del transport català trobaràs l'alçat i la planta de tots els cotxes sèrie 300.El Llopnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6403297842433807073.post-41446798700845206672010-06-08T22:13:35.417+02:002010-06-08T22:13:35.417+02:00@acolostico
El fantasma está muy viejito y ventila...@acolostico<br />El fantasma está muy viejito y ventilado...<br /><br />@El Llop<br />Totes les crítiques són ben acceptades. No ho corregeixo per que no tinc el dibuix de cap composició anterior a la 1100, si tinc temps i en dibuixo una actualitzaré el gràfic. Moltes gràcies!<br /><br />@Roque<br />El tema de visitar esta estación es prácticamente imposible. En el próximo post verás porque. Sólo hay una estación fantasma del metro de BCN que creo que los mortales podemos visitar... investigaré y si se puede antes de Canfranc hacemos una visita.<br /><br />@Daniel,<br />Encantado de tener noticias tuyas, espero que no os decepcione la próxima entrada.<br /><br />@Bororo,<br />De la de L3 hablaremos más adelante. Respecto lo de la visita te digo lo mismo que a Roque.<br /><br />@metring<br />Gràcies per la informació.<br /><br />@RyF<br />Desconeixia el fet que estacionessin composicions a la via contraria. Moltes gràcies per la dada i per la visita.el banderohttps://www.blogger.com/profile/04607728100429743193noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6403297842433807073.post-18164279087976659052010-06-08T21:57:05.546+02:002010-06-08T21:57:05.546+02:00Fantastico post,
Recuerdo haber bajado algunas vec...Fantastico post,<br />Recuerdo haber bajado algunas veces en Correos, sorprendia el Minianden de salida opuesto a los arcos de entrada del vestibulo-Tunel, entonces se usaban todas las puertas. Por otro lado en el tramo de vía opuesto ente Correos y JaimeI se estacionaban los trenes fuera de servicio. Recuerdo haberlos visto en las ocasiones que circule en aquel ramal.<br />Saludos RyFrailsiferradureshttps://www.blogger.com/profile/17741405653050470444noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6403297842433807073.post-12241497877324806442010-06-08T14:37:58.860+02:002010-06-08T14:37:58.860+02:00Sobre lo de visitar la estacion, imposible, leed h...Sobre lo de visitar la estacion, imposible, leed http://transport.cat/viewtopic.php?f=23&t=9862&p=159018#p159018metringnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6403297842433807073.post-45736612141459131012010-06-07T23:50:40.204+02:002010-06-07T23:50:40.204+02:00habia oido hablar de la parada fantasma de correos...habia oido hablar de la parada fantasma de correos.. y de otra que habia en la linea 3.<br /><br />No sabia que ya se ahorraba dinero por aquella época.<br />Bueno, la verdad es que estoy ansioso por ver que pinta tiene ahora...<br /><br />Y como dice Roque..se podria visitar...Bororohttps://www.blogger.com/profile/12912187695477902336noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6403297842433807073.post-28799972555783689082010-06-07T13:17:43.161+02:002010-06-07T13:17:43.161+02:00Me encanta conocer la historia de las estaciones f...Me encanta conocer la historia de las estaciones fantasma del Metro, ¡espero la siguiente entrega!Daniel Alarcónhttps://www.blogger.com/profile/18233827113996913943noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6403297842433807073.post-90081863744713097812010-06-07T06:53:39.987+02:002010-06-07T06:53:39.987+02:00Molt bons els gràfics i molt entenedors, com sempr...Molt bons els gràfics i molt entenedors, com sempre Bandero. Només una pega una mica (o molt) perepunyetes: els 1100 no van fer mai parada a l'estació de Correus ja que van arribar quan l'estació ja era tancada.<br /><br />Molt bona feina.El Llopnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6403297842433807073.post-84117045287460043872010-06-07T00:29:12.905+02:002010-06-07T00:29:12.905+02:00Que interesantes los abandonos, esperamos a ver co...Que interesantes los abandonos, esperamos a ver como está el fantasma...acolosticonoreply@blogger.com